سایت آگهی بانک مشتری

ارزش ویژه برند – Brand Equity

وبلاگ

۳۱ شهریور ۱۴۰۱ 5 بازدید
سایت آگهی بانک مشتری

ارزش ویژه برند – Brand Equity

«ارزش ویژه برند» (Brand Equity) مجموعه ای از دارایی های نامشهود (intangible) و مشهود (Tangible) برند است که با نام برند پیوند و گره خورده است.

تحقیقات بازاریابی نشان می دهد که ارزش ویژه برند یکی از مهمترین دارایی های یک فرد یا سازمان می باشد. ارزش ویژه برند از قدرت برند که حاصل حسن شهرت و شناخت و آگاهی از برند در طول زمان بدست آمده و باعث اعتماد و وفاداری بیشتر مخاطبان و مشتریان می شود.

ارزش ویژه برند یک مزیت رقابتی است و به افزایش فروش و درآمد بالاتر می انجامد و کاهش هزینه ها را در پی دارد.

شهرت و محبوبیت برند منجر به درآمدزایی بیشتر (+) و یا زیان (- ) در مورد یک برند منفی مانند «داعش» می شود.

ارزش ویژه برند به عنوان ارزش افزوده یک کسب و کار است و بالاتر از ارزش دارایی های فیزیکی آن به دلیل جایگاه بدست آمده در بازار و توان بالقوه برند می باشد.

ارزش ویژه برند Brand Equity در دو گروه دسته بندی میشود:

عوامل مشهود (Tangible)
هویت بصری برند، شکل، فرم ،رنگ، بسته بندی،
مشخصات ، مدل ها ، قیمت محصولات و ..
B. عوامل نامشهود intangible ارزش ویژه برند

شهرت و میزان آگاهی از برند
ارزش ادراک شده از برند
تداعیات معنایی و تصویر ذهنی از برند
خلاقیت و نوآوری
تمایز و مزایای رقابتی
کانال های ارتباطی
رضایت مندی و اعتماد مشتریان
وفاداری مشتریان به برند
ارزش برند (brand value) با ارزش ویژه برند (brand equity) متفاوت است.

منتظر آگهی های شما برای فعالیت در سایت آگهی رایگان بانک مشتری هستیم.
با سایت آگهی رایگان بانک مشتری رایگان آگهی منتشر کن.

بانکی پر ازاتفاقات خوب
برای درج آگهی رایگان کلیک کنید .
09192145243

 

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *