براساس پرسونای مشتری، نیازها و موضوعات کسب و کار، میتوانیم موضوعات محتوا را مشخص کنیم. با این حال، بعضی اوقات پیش میآید که در پیدا کردن ایده محتوایی به بنبست میخوریم و کار سخت میشود. اینجاست که کارشناس تولید محتوا از خودش میپرسد: چطور و از کجا ایده محتوایی پیدا کنم؟
برای پیدا کردن ایده محتوایی کلی راه و ترفند هست که مقالات مختلفی برایشان نوشته شده اما آن چیزی که ما میخواهیم در این قسمت دربارهاش صحبت کنیم، 5 فرمول ساده و سرراست برای پیدا کردن ایده های محتوایی است:
جلسات طوفان فکری
استفاده از گوگل ترندز و موضوعات روز
کیورد ریسرچ
کانتنت گپ (content gap) رقبا
استفاده از نقشه سفر مشتری یا پرسونای مشتری
منتظر آگهی های شما برای فعالیت در سایت آگهی رایگان بانک مشتری هستیم.
با سایت آگهی رایگان بانک مشتری رایگان آگهی منتشر کن.
بانکی پر ازاتفاقات خوب
برای درج آگهی رایگان کلیک کنید .
09192145243
02166857903