اینفلوئنسر مارکتینگ روشی بسیار مؤثر در تبلیغات دیجیتال است. در این روش برندها با افراد تأثیرگذار یا صفحاتی که طرفداران زیادی در شبکههای اجتماعی دارند همکاری میکنند تا با استفاده از اعتبار نظرات آنها در نزد مخاطبانشان، محصول یا برند خود را تبلیغ کنند. بر اساس تحقیقات، کاربران شبکههای اجتماعی در صورت مواجه شدن با محتوای تبلیغاتی تأثیرگذار، پنج برابر بیشتر نسبت به خرید محصول یا خدمات تبلیغشده تمایل خواهند داشت. برای مثال، آمار نشان میدهد که در آمریکا ۴۰ درصد افراد پس از مشاهدهی استفاده یک محصول توسط اینفلوئنسرها، آن را به صورت آنلاین تهیه کردهاند. در ایران هم با توجه به محبوبیت زیاد شبکهی اجتماعی اینستاگرام (رتبهی هفتم در جهان)، بسیاری از برندها از اینفلوئنسر مارکتینگ برای ساختن آگاهی از برند یا فروش محصولات خود استفاده میکنند.
منتظر آگهی های شما برای فعالیت در سایت آگهی رایگان بانک مشتری هستیم.
با سایت آگهی رایگان بانک مشتری رایگان آگهی منتشر کن.
بانکی پر ازاتفاقات خوب
برای درج آگهی رایگان کلیک کنید .
09192145243