سایت آگهی بانک مشتری

نقشه سایت

وبلاگ

۲۸ تیر ۱۴۰۱ 103 بازدید
سایت آگهی بانک مشتری
نقشه سایت

نقشه سایت

نقشه سایت چیست؟
نقشه سایت به زبان ساده ، مجموعه ای از لینک های سایت شماست که حالتی دسته بندی شده قرار دارد و بر اساس اولیت صفحات چیده شده است. نقشه سایت با پسوند XML در دایرکتوری اصلی سایت قرار می گیرد تا با آدرس yourdomain/sitemap_index.xml در دسترس باشد.

این فایل یکی از ساده ترین راه ها برای نشان دادن ساختار سایت شما به گوگل است. هنگامی که این فایل را ساختید ، می بایست از طریق سرچ کنسول به گوگل معرفی کنید.

نقشه سایت یکی از بخش های مهم در سئو تکنیکال است اما به یاد داشته باشید داشتن ناوبری مناسب (navigation)، برای ربات های گوگل پر اهمیت تر از نقشه سایت است. در فصل پنجم بیشتر در مورد نقشه سایت صحبت خواهیم کرد.

نکته : در ساخت نقشه سایت دقت داشته باشید یو ار ال هایی که در فایل robot.txt برای گوگل مسدود کردید ، در این فایل قرار ندهید.

برای ساخت نقشه سایت می توانید از پلاگین ها نیز استفاد کنید ، هرچند افزونه یوست سئو نیز این فایل را برایتان خواهد ساخت.

خطاهای احتمالی در حین خزش ربات ها در سایت
هنگامی که ربات های خزنده گوگل که اسپایدر نام دارند ، یا خزنده های سایر موتورهای جستجو به صفحه ای از سایت شما مراجعه می کنند ، ممکن است با خطاهایی روبه رو شوند که در نهایت باعث عدم کرال صفحه سایت شما می شود.

برای اینکه از این خطاها اطلاع داشته باشید ، گوگل بخشی به نام crawl error را در بخش سرچ کنسول خود قرار داده است تا بتوانید آن ها را برطرف کنید.

این خطاها که عمدتا از سمت سرور ایجاد می شوند ، از لاگ فایل های سرور نیز قابل مشاهده است. اما از انجایی که این مباحث کمتر مورد نیاز وبمستران و سئوکاران است ، اکتفا به سرچ کنسول نیز می تواند مناسب باشد.

منتظر آگهی های شما برای فعالیت در سایت آگهی رایگان بانک مشتری هستیم.
با سایت آگهی رایگان بانک مشتری رایگان آگهی منتشر کن.

بانکی پر ازاتفاقات خوب
برای درج آگهی رایگان کلیک کنید .
09192145243

 

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *