سایت آگهی بانک مشتری

روش های افزایش ترافیک سایت

وبلاگ

۱۰ شهریور ۱۴۰۱ 99 بازدید
سایت آگهی بانک مشتری

روش های افزایش ترافیک سایت

روش اول: تبلیغات!

تبلیغات در عرصه مجازی به دو دسته تبلیغات پولی و تبلیغات رایگان تقسیم میشود که هر کدام مزایا و معایب خود را دارند و مدت ثمر دهی متفاوتی میتوانند داشته باشند.

تولید محتوا در شبکه های اجتماعی
اولین و موثر ترین روش، محتوا گذاری در شبکه های مجازی معروفی مانند فیسبوک، اینستاگرام، توییتر، پینترست و … ست که از این طریق میتوانید به چند مزیت دست پیدا کنید:

اول از همه ، معرفی خودتان به مخاطبین!
دوم جامعه هدف خود را میتوانید گسترش دهید!
سوم دریافت سیگنال از شبکه های اجتماعی که به شما قدرت آنالیز سلایق کاربر و هدف گذاری بر اساس آن را میدهد!
به تمام این دلایل، شبکه های اجتماعی را فراموش نکنید!

بازاریابی ایمیلی (Email Marketing)
بازاریابی ایمیلی ابزار قدرتمندی است و حتی موفقیت متوسط ایمیل‌ها می‌تواند منجر به افزایش چشمگیر ترافیک سایت شود. فقط مراقب باشید که افراد را با رگبار ایمیل‌ها درباره محصولات جدیدتان بمباران نکنید که از شما و کسب و کارتان دلزده شود! ارسال یک ایمیل یادآوری دوستانه درباره محصول یا خدمت جدید می‌تواند به افزایش ترافیک سایت‌تان هم کمک کند و همزمان با جلب رضایت شما را از تبلیغ دهان به دهان (Words Of Mouth Marketing) نیز بهره مند سازد.

پست مهمان، بلاگر ها بهتر میدانند!
نوشتن به عنوان مهمان در یک یا چند سایت معروف و یا انجمن ها و فروم ها می‌تواند ترافیک ‌سایت‌تان را افزایش دهد و برندتان را سر زبان‌ها بیندازد و دید یک متخصص را نسبت به شما در مخاطبتان ایجاد کند.

مقاله‌های کوتاه یا بلند بنویسید و در بخش منابع و «درباره نویسنده» توضیحاتی در مورد خودتان و کسب و کارتان به همراه لینکی به سایت خود درج کنید. میتوانید مقالات را بسته به طول مقاله به سایت‌های خبری، مجلات معمولی یا مجلات اینترنتی یا به سایت‌های دانلود و پخش مقالات بفرستید. مزیت این مقالات علاوه بر افزایش بازدید‌کنندگان سایت این ست که باعث شناخته شدن شما به‌ عنوان یک متخصص در حوزه کاری مرتبط می‌شوند و احتمال خرید از شما افزایش می‌یابد. همچنین احتمال دارد عده زیادی این مقالات را باز‌نشر دهند یا در سایت خود گذاشته که مقدار زیادی ترافیک و اعتبار رایگان برایتان به ‌همراه خواهد آورد!

تبادل لینک و تبلیغات، از هر دست بدهید از همان دست خواهید گرفت!
تبادل لینک
تبادل لینک با سایت ها و کسب و کار هایی که رقیب شما نباشد و در عین حال مرتبط به شما باشد، یکی از منابع و راه های بسیار موثر برای کسب مخاطب و تبلیغ و در نتیجه ترافیک رایگان برای سایت شماست. در انتخاب سایت ها دقت داشته باشید که از نظر رتبه و اعتبار مشابه شما باشند، گرچه سایت های با رتبه بهتر، موثر تر خواهند بود ، اما کسب رضایت آن ها دشوار ست.

تبادل تبلیغ
تبادل تبلیغ همانند تبادل لینک ست با این تفاوت که در این نوع تبلیغ، معمولا تبادل به صورت تبادل بنر انجام خواهد شد.
منتظر آگهی های شما برای فعالیت در سایت آگهی رایگان بانک مشتری هستیم.
با سایت آگهی رایگان بانک مشتری رایگان آگهی منتشر کن.

بانکی پر ازاتفاقات خوب
برای درج آگهی رایگان کلیک کنید .
09192145243

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *