سایت آگهی بانک مشتری
سایت آگهی بانک مشتری

تولید محتوا سایت چگونه است؟

تولید محتوا سایت برای سازمان‌ها و شرکت‌ها راه خوبی برای نشان دادن خدمات و محصولات‌ است. البته تمامی این فرآیند به ایجاد تصویری از برند سازمان (Brand Image) هم کمک می‌کند. تولید محتوا باشگاه مشتریان وفادار برای سازمان‌ها می‌سازد و آن‌ها را در مسیر همدلی با برند هم قرار می‌دهد. اما سوال اصلی اینجاست که چطور برای سازمان تولید محتوا کنیم و تولید محتوا سایت چگونه است؟

اولین قدم: تهیه استراتژی محتوا : پس در گام اول تدوین استراتژی تولید محتوا برای سازمان، باید هدف از تولید محتوا را تعریف کنید. پیدا کردن هدف تولید محتوا از جواب این سوال می‌آید: چرا باید محتوا تولید کنیم؟
قدم دوم: تعیین جامعه مخاطب : محتوای تولیدی برای چه افرادی است یا چه کسانی این محتوا را باید ببینند، بخوانند یا بشنوند؟!
قدم سوم: انتخاب بستر انتشار محتوا و بهینه‌سازی آن : معمولا بستر انتشار محتوا وبلاگ یا وبسایت است
قدم چهارم: محتوای ستون و خوشه‌ بندی محتوایی : سامان‌دهی محتوا قدم بعدی است. محتوای ستون (Pillar Content)، ساختار اصلی یا استخوان‌بندی وبسایت یا وبلاگ را مشخص می‌کند.
قدم پنجم: طوفان فکری و کیورد ریسرچ : وقت طوفان فکری (brainstorm) و انجام تحقیق کلمات کلیدی (کیورد ریسرچ: keyword research) رسیده. حالا با کیورد ریسرچ و طوفان فکری به خوبی می‌توانیم موضوعات را به طور دقیق پیدا کنیم، تقویم محتوایی بسازیم و با برنامه‌ریزی جلو برویم.
قدم ششم: استفاده از شبکه‌های اجتماعی : معمولا در استراتژی شبکه‌های اجتماعی هم قسمتی برای معرفی یا promote مطالب وبلاگ در نظر گرفته می‌شود.
قدم هفتم: تبلیغات کلیکی : تبلیغات در گوگل (گوگل ادز)، تبلیغات فیسبوک، تبلیغات لینکدین یا اد نتورک های ایرانی مثل یکتانت ابزارهای ما برای تبلیغات کلیکی هستند

منتظر آگهی های شما برای فعالیت در سایت آگهی رایگان بانک مشتری هستیم.
با سایت آگهی رایگان بانک مشتری رایگان آگهی منتشر کن.

بانکی پر ازاتفاقات خوب
برای درج آگهی رایگان کلیک کنید .
09192145243
02166857903

 

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *