سایت آگهی بانک مشتری

ترافیک سایت

وبلاگ

۷ شهریور ۱۴۰۱ 83 بازدید
سایت آگهی بانک مشتری

ترافیک سایت

ترافیک سایت، یکی از اصلی ترین عوامل موثر در کسب و کار اینترنتی شماست و میتوان گفت تمامی مسیر هایی که به کسب درآمد از طریق اینترنت ختم میشود (شامل ارائه خدمات، فروش کالا، تبلیغات، سئو سایت و …) همه ارتباط مستقیمی با ترافیک یا بازدید سایت شما دارند؛ بنابر این افزایش ترافیک یا همان بازدید سایت، اولین کار برای افزایش درآمد و سود شما خواهد بود.

در فضای وب، اصطلاح ترافیک (Traffic) به دو معنای متفاوت به کار برده می‌شود.

ترافیک اینترنت یا حجم مصرف
یکی از کاربردها، مفهومی است که شرکت‌های عرضه کننده خدمات اینترنت به کار می‌برند. که یعنی حجم اطلاعاتی که ارسال یا دریافت میشود. این حجم بر اساس واحدهای بایت و مگابایت و گیگابایت و ترابایت سنجیده می‌شود. این همان چیزی است که مصرف‌کنندگان اینترنت خانگی هم آن را به خوبی می‌شناسند و معمولاً در قالب بسته‌های ترافیک خریداری می‌کنند.

ترافیک بازدید
اما کاربرد دوم، آن چیزی است که در سئو و استراتژی محتوا و طراحی و ارزیابی صفحه فرود مورد توجه قرار می‌گیرد. در اینجا منظور از ترافیک، تعداد مخاطبینی ست که به وب ‌سایت سر می‌زنند و از آن بازدید می‌کنند. میدانیم هرچه مخاطب بیشتری داشته باشیم احتمال تبدیل آن به مخاطب وفادار یا مشتری افزایش میابد و با افزایش مشتری به تبع، افزایش درآمد و سود نیز خواهیم داشت!

منتظر آگهی های شما برای فعالیت در سایت آگهی رایگان بانک مشتری هستیم.
با سایت آگهی رایگان بانک مشتری رایگان آگهی منتشر کن.

بانکی پر ازاتفاقات خوب
برای درج آگهی رایگان کلیک کنید .
09192145243

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *