برای تولید محتوا باید فرآیند مشخصی را دنبال کنیم تا به هدفمان برسیم. اولین قدم شناخت انواع محتواست. در بازاریابی محتوا دستمان کاملا باز است تا از انواع محتوا (قالبهای ارائه محتوا) استفاده کنیم. انتخاب نوع محتوا (Content Type) به بستر انتشار محتوا، پرسونای موردنظر، خلاقیت کارشناس تولید محتوا و نوع محصول و خدمات هم بستگی دارد.
جیمی، متخصص بازاریابی محتوا در Animalz (آژانس بازاریابی محتوا) نکته جالبی را عنوان کرده. او میگوید به جای پرسیدن سوال «خواننده موردنظر من کیست؟»، از خودمان بپرسیم که «خواننده مطلب من در چه سطحی فکر میکند و ترجیح میدهد مطلبش در چه قالب محتوایی باشد؟»
پستهای متنی وبلاگ
ویدئو
کتابهای الکترونیکی (Ebooks)
پادکست (Podcast)
خبرنامه و ایمیل مارکتینگ
پست مهمان (Guest Post)
اینفوگرافیک (Infographic)
محتوای How-To
پستهای شبکههای اجتماعی
تجربه مشتری (Case-Study)
وبینار (سمینار آنلاین)
پرسونا (Persona)
منتظر آگهی های شما برای فعالیت در سایت آگهی رایگان بانک مشتری هستیم.
با سایت آگهی رایگان بانک مشتری رایگان آگهی منتشر کن.
بانکی پر ازاتفاقات خوب
برای درج آگهی رایگان کلیک کنید .
09192145243
02166857903