سایت آگهی بانک مشتری

ویژگی های یک وبسایت امن

وبلاگ

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ 104 بازدید
سایت آگهی بانک مشتری

ویژگی های یک وبسایت امن

اولین چیزی که در ورود به یک وبسایت توجه کاربر را به خودش جلب می‌کند، طراحی و ظاهر وبسایت (UI Design) است. کاربران ترجیح می‌دهند مطالب مورد نیاز خود را از وبسایت‌هایی استخراج کنند که ظاهر آن وبسایت‌ها حس خوبی به آنان القاء می‌کند. وبسایتی که ظاهر مناسبی ندارد نمی‌تواند کاربر را برای مدت زمان زیادی در خود نگه‌دارد و این امر علاوه بر کاهش عملکرد مفید وبسایت، باعث بروز اشکالاتی همچون افت رتبه وبسایت در موتورهای جستجو خواهد شد.

طراحی خوب علاوه بر رعایت اصول روز طراحی دنیا لازم است که واکنش‌گرا (طراحی سایت ریسپانسیو) باشد. امروزه درصد بسیاری از کاربران اینترنتی مرور صفحات وب را توسط ابزارهای مختلفی از جمله تبلت و گوشی همراه انجام می‌دهند. طراحی ریسپانسیو شکل صحیحی از ظاهر وبسایت در دستگاه‌های مختلف از جمله رایانه‌های شخصی، تبلت‌ها، گوشی‌های موبایل و … به نمایش می‌گذارد. اگر طراحی ریسپانسیو نباشد، نمایش سایت در برخی ابزارها به درستی انجام نمی‌شود و همین امر باعث می‌شود کاربر رغبتی به گذراندن زمان خود در وبسایت شما نداشته باشد. این امر نیز علاوه بر تأثیر منفی بر روی عملکرد وبسایت، باعث کاهش رتبه سایت در موتورهای جستجو خواهد شد.

بحث امنیت نیز یکی از موارد گسترده و بسیار حائز اهمیت یک وبسایت می‌باشد. ممکن است تمامی فاکتورهای یک وبسایت مناسب را در ایجاد وبسایت خود لحاظ کرده باشید، حتی مدتی هم بر روی وبسایت فعالیت کنید و به نتایج مناسبی دست یابید، اما اگر امنیت وبسایتتان مناسب نباشد هر لحظه امکان بروز اختلال در وبسایت و به هدر رفتن تمامی زحماتتان باشد. از همین رو لازم است که فاکتورهای امنیتی هرچه بیشتر از ابتدای ایجاد یک وبسایت مد نظر قرار گرفته و اعمال شوند.

علاوه بر برقراری امنیت وبسایت، امنیت کاربران نیز بسیار حائز اهمیت می‌باشد. کاربران وبسایتی را انتخاب می‌کنند که اطمینان داشته باشند اطلاعاتشان در امنیت کامل قرار دارد. یکی از مواردی که این اطمینان خاطر را به

کاربر می‌دهد، استفاده از گواهینامه SSL (پروتکل امنیتی https) بر روی آدرس‌های وبسایت می‌باشد. با استفاده از این پروتکل تبادل اطلاعات بین کاربر و سرور بصورت کد انجام شده و امنیت اطلاعات کاربران بسیار افزایش می‌یابد

منتظر آگهی های شما برای فعالیت در سایت آگهی رایگان بانک مشتری هستیم.
با سایت آگهی رایگان بانک مشتری رایگان آگهی منتشر کن.

بانکی پر ازاتفاقات خوب
برای درج آگهی رایگان کلیک کنید .
09192145243

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *