سایت آگهی بانک مشتری
سایت آگهی بانک مشتری

نکات کلیدی تبلیغات در شبکه های اجتماعی

میزان موفق برند و پست‌های شبکه‌های اجتماعی از طریق شاخص‌های مختلفی اندازه‌گیری می‌شود. سه شاخص زیر در پلتفرم‌های مختلف به نام‌های مختلفی شناخته می‌شود. هیچ‌کدام به‌خودی‌خود نمی‌تواند نشان‌دهنده میزان موفقیت پست‌ها در شبکه‌های اجتماعی باشند. برحسب نوع کسب‌وکار و هدفی که از حضور در فضای مجازی مدنظر است باید شاخصه‌هایی چون بازگشت سرمایه، سهم از نظرت مخاطب و اثرگذاری نیز مورد تجزیه‌وتحلیل قرار بگیرد.

سه شاخص مهم شبکه‌های اجتماعی بدین قرارند:

Reach یا فراگیری تعداد دفعاتی است که یک پست برای یک کاربر نمایش داده‌شده است. برخی شاخصه‌های Reach و impression را دو معیار مشابه می‌دانند. هر بار کاربر پست یا تبلیغ را مشاهده کند impression شمرده می‌شود. هرچه میزان Reach بیشتر باشد یعنی در آگاهی از برند و دیده شدن موفق‌تر بوده‌اید.
Engagement درواقع نرخ هر نوع تعامل کاربر با یک پست است. این تعامل می‌تواند در قالب به اشتراک‌گذاری، نوشتن نظرات و پسندیدن (Like ) قرار گیرد. نرخ تعامل یکی از شاخص‌های مهم در ارزیابی عملکرد تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی است. اگر Reach بالا باشد اما تعامل پایین، ادامه این روند بی‌معنی است. شاخص تعامل به شما این امکان را می‌دهد کیفیت و محبوبیت محتوای خود را برسی کنید.
نرخ تبدیل یا همان Conversion Rate درواقع تبدیل دیده شدن تبلیغ به یک فعالیت است. هر فعالیتی که کاربر پس از مشاهده تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی انجام دهد موجب افزایش نرخ کانورژن یا نرخ تبدیل می‌شود. این فعالیت می‌تواند در گروه تماس، کلیک، خرید، پرکردن فرم، ثبت‌نام و غیره دسته‌بندی شود. یکی از راهکارهای مؤثر افزایش نرخ تبدیل داشتن call to action یا دعوت به اقدام مناسب است.

منتظر آگهی های شما برای فعالیت در سایت آگهی رایگان بانک مشتری هستیم.
با سایت آگهی رایگان بانک مشتری رایگان آگهی منتشر کن.

بانکی پر ازاتفاقات خوب
برای درج آگهی رایگان کلیک کنید .
09192145243
02166857903

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *