سایت آگهی بانک مشتری

نحوه ایندکس شدن صفحه سایت

وبلاگ

۲۵ تیر ۱۴۰۱ 102 بازدید
سایت آگهی بانک مشتری
نحوه ایندکس شدن صفحه سایت

نحوه ایندکس شدن صفحه سایت

4 روز الی 4 هفته طول می کشد تا صفحات وبسایت شما توسط گوگل به صورت خودکار شناسایی و ایندکس شوند. گوگل الگوریتم خاص خود را برای کرول سایت ها و ایندکس کردن آن ها دارد و این الگوریتم های گوگل تنها برای رتبه بندی نیستند و در مدت زمان کرول وبسایت ها هم کاملا نقش دارند. ریاضیات و الگوریتم ها و قواعد زیادی پشت این رویدادها هستند و یک هوش مصنوعی قدرتمند میلیون ها صفحه ای که در روز منتشر می شوند را مدیریت می کنند.

اگر یک پست یا یک محصول را به تازگی منتشر کرده اید و هنوز هیچ اثری از آن در صفحه اول گوگل نمی بینید نگران نباشید. بازه ی 4 روز الی 4 هفته را فراموش نکنید و قبل از آن با مکانیزم ایندکس گوگل آشنا شوید.

سایت ها چگونه کرول و ایندکس می شوند؟
تمام پروسه ی ایندکس شدن سایت ها توسط ربات های الگوریتم جستجو نظیر گوگل بات مدیریت می شوند که محدودیت هایی هم از نظر سرعت و هم فضای فیزیکی سرورها و مواردی از این دست دارد. این بات ها بیش از صدها میلیون گیگا بایت داده را ایندکس می کنند و در سرورها ذخیره می کنند و تقریبا مکانیزم یک کتابخانه را دارد که تمام کتاب ها را در قفسه های مربوط به آن قرار داده اند. گوگل نیز تمام داده های دیجیتال را در دسته بندی خاص خود قرار می دهد تا کاربران بتوانند به راحتی این داده ها را استخراج کنند. مراحل ایندکس به این صورت می باشند:

گوگل بات یک ابزار مجهز با الگوریتم ها و هوش مصنوعی خاص خودش است که دنیای اینترنت را می کاود و تک به تک وبسایت ها را بررسی می کند.
وقتی به یک سایت می رسد تمام داده های سایت را مطابق با فایل txt می خواند. این ربات بیشتر روی لینک ها و متن متمرکز است و از طریق نقشه سایت نیز به بخش های مختلف سایت نظیر وبلاگ و فروشگاه و سایر صفحات دسترسی پیدا می کند.
داده های محتوایی این صفحات کشف می شود و به سرورهای گوگل ارسال می شود و به دیتابیس اضافه می شود.
این داده ها به برنامه های کامپیوتری و الگوریتم های خاصی سپرده می شود تا آنالیز کنند کدام صفحات باید کرول شوند و کدام نباید کرول شوند و کدام صفحات باید به کاربران نمایش داده شوند.
برنامه ها و الگوریتم های خاص دیگری میزان ارتباط و ارزش محتوا را می سنجند تا آن را در رتبه بندی دخیل کنند. تعداد لینک ها، کلمات کلیدی و سایر موارد مرتبط با سئو به طور کامل آنالیز می شوند و صفحات سایت شما ایندکس می شوند.
گوگل بات سایت های جدید را در اولویت قرار می دهد چون سیاست گوگل این است که از سایت های تازه تاسیس حمایت کند تا بتوانند به راحتی شروع به فعالیت کنند و دیده شوند و سیاست های سختگیرانه ای هم در مورد لینک های شکسته و تخلف از قوانین گوگل دارد و آن ها را به عنوان گوگل پنالتی در نظر می گیرد.

منتظر آگهی های شما برای فعالیت در سایت آگهی رایگان بانک مشتری هستیم.
با سایت آگهی رایگان بانک مشتری رایگان آگهی منتشر کن.

بانکی پر ازاتفاقات خوب
برای درج آگهی رایگان کلیک کنید .
09192145243

 

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *