سایت آگهی بانک مشتری

مزایای تبلیغات آنلاین

وبلاگ

۲۰ دی ۱۴۰۱ 61 بازدید
سایت آگهی بانک مشتری

مزایای تبلیغات آنلاین

مزایای تبلیغات آنلاین به طور کلی در 3 دسته خلاصه می‌­شود. این مزایا نسبت به تبلیغات از نوع سنتی است:

کم قیمت‌­تر و پر مخاطب‌­تر است
برای تبلیغات آنلاین نسبت به روش­‌های تبلیغات سنتی هزینه کمتری پرداخت خواهید کرد. به عنوان مثال شما برای بیلبورد گرفتن در بزرگراه‌­های شهر تهران ممکن است تا 5 میلیون تومان ماهیانه برای هر مترمربع بپردازید. قیمت‌­های هر دقیقه تبلیغ در صدا و سیما نیز اعدادی بسیار بزرگ است اما در تبلیغات آنلاین محدوده قیمت‌­ها خیلی خیلی متفاوت است.اجازه دهید با هم یک مثال مقایسه‌­ای داشته باشیم.

قابل اندازه­‌گیری است
مزیت خیلی مهم تبلیغات آنلاین نسبت به تبلیغات سنتی در قابلیت اندازه‌­گیری معیارهایی است که شاخص موفقیت یا شکست نسبی یک کمپین تبلیغاتی هستند.

قابل شخصی‌­سازی کردن است
مثال مقایسه‌­ای دیگری می­‌زنیم از یک تبلیغات سنتی مثلاً پخش تراکت با تبلیغات آنلاین. پس از اجرای کمپین تبلیغات تراکتی ممکن است عده­‌ای به تبلیغات شما علاقه‌­مند شده و مشتری شما بشوند، عده‌­ای هم بی‌­تفاوت باشند و عده­‌ای هم اصلاً از آن رضایت نداشته باشند. حال شما قصد دارید تا بدانید چه کسانی مشتری شما شده‌­اند تا به آن‌­ها خدمات بیشتری بدهید که به یک مشتری وفادار تبدیل شوند و بدانید چه کسانی بی‌­تفاوت بودند تا بخواهید تخفیفاتی قائل شوید که اولین خرید خود را انجام دهند. در هر صورت شما امکان انجام این کارها را ندارید چرا که شما نهایتاً دو سبک تراکت چاپ خواهید کرد و نمی‌­دانید که مشتریان از غیرمشتریان چگونه جداسازی شوند. اما در تبلیغات آنلاین خیلی ساده می‌­توانید انواع مشتریان خود را بخش‌­بندی (Segmentation) کنید و برای هرکدام تبلیغ منحصر به فرد خود را ارسال کنید. حتی این دسته­‌بندی می­‌تواند جزئی باشد مثل این دسته کاربر: کاربری که از کمپین X به سایت ما آمده و Y ثانیه در صفحه فرود ما بوده است، به صفحه پرداخت هم رسیده اما پرداخت خود را تکمیل نکرده است.حال شما دقیق این کاربر را می‌­شناسید و منحصر به فرد خودش برایش پیامی ارسال می‌­کنید.

منتظر آگهی های شما برای فعالیت در سایت آگهی رایگان بانک مشتری هستیم.
با سایت آگهی رایگان بانک مشتری رایگان آگهی منتشر کن.

بانکی پر ازاتفاقات خوب
برای درج آگهی رایگان کلیک کنید .
09192145243
02166857903

 

 

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *