سایت آگهی بانک مشتری

محتوا براساس سئو چگونه است؟

وبلاگ

۲۲ آذر ۱۴۰۱ 64 بازدید
سایت آگهی بانک مشتری

محتوا براساس سئو چگونه است؟

سئو با بازاریابی محتوا هم گره خورده؛ بنابراین در فرآیند تولید محتوا باید به اصولی سئویی هم توجه کرد. ما محتوا را تولید می‌کنیم تا از طریق آن در صفحه نتایج گوگل سری میان سرها درآوریم، نیاز مخاطبان را برطرف کنیم و در آخر کاری کنیم که مشتریان بالقوه و احتمالی‌ ما از طریق گوگل پیدایمان کنند. برای همین هنگام نوشتن محتوا باید به تکنیک‌های سئویی هم توجه کنیم، مثلا از چه کلمات کلیدی اصلی در مقدمه، متن و تگ‌های H استفاده کنیم یا اینکه کلمات و عبارات LSI و دم دراز (Longtails keywords) چه چیزهایی باشند.

برای تولید محتوا براساس استراتژی سئو، باید اول از همه موضوع محتوا را مشخص کنید. برای تعیین موضوع محتوا کافیست سراغ نیازها و سوالات پرسونای خود بروید. بعد از آن باید سراغ کیورد ریسرچ درباره موضوع انتخابی بروید و زیر و برم کلمات کلیدی این موضوع را پیدا کنید. دنبال کلمات کلیدی دم دراز (Longtail keywords) و LSI بگردید و از ابزارهای کیورد ریسرچ استفاده کنید.

در مرحله سوم باید محتوایی جامع، کامل و کاملا تخصصی درباره موضوع انتخابی بنویسید. نوشتن محتوای جامع (Comprehensive Content) صبر و حوصله‌ی زیادی می‌خواهد و ساعت‌ها از شما وقت می‌گیرد اما وقتی نتیجه‌اش را در صفحه اول گوگل ببینید، خستگی‌تان در می‌رود.

گوگل می‌گوید که حداقل تعداد کلمات در محتوای جامع سئویی باید 1500 کلمه باشد. محتوای طولانی به گوگل می‌گوید که شما اطلاعات کاملی از query (عبارت سرچ شده) دارید؛ بنابراین کاربر می‌توانید روی خواندنش حساب باز کند.

بعد از اینکه محتوا را نوشتید، آن را برای کاربران و براساس کلمات کلیدی دوباره بهینه‌سازی کنید. در آخر باید از طریق لینک سازی (Link building)، دادن رپرتاژ آگهی و اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی، سرعت نمایش و بازدید صفحه را بالا ببرید.

منتظر آگهی های شما برای فعالیت در سایت آگهی رایگان بانک مشتری هستیم.
با سایت آگهی رایگان بانک مشتری رایگان آگهی منتشر کن.

بانکی پر ازاتفاقات خوب
برای درج آگهی رایگان کلیک کنید .
09192145243
02166857903

 

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *