سایت آگهی بانک مشتری
سایت آگهی بانک مشتری

بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

ابزارهای بازاریابی دیجیتال بسیار متنوع و گسترده هستند. هر یک از این ابزارها، کاربرد و مزایای خاص خود را دارد که آن را نسبت به دیگری متمایز می‌کند.

شبکه های اجتماعی ارگانیک

Sprout Social : ( یکی از ابزارهای مهم و قوی در بحث مدیریت شبکه‌های اجتماعی است که در حال حاضر بیش از ۱۹ هزار سازمان و کمپانی موفق در جهان از خدمات آن استفاده می‌کنند. از مزایای این ابزار، دسترسی راحت به استراتژی‌های پیشفرض در شبکه‌های اجتماعی و طرح‌ریزی استراتژی منطبق با اهداف برند است. همچنین، می‌توانید تقویم زمانی انواع محتواها را در این ابزار تنظیم کنید. قراردادن برچسب‌های ویژه هر موقعیت روی هر بخش از تقویم، مدیریت را برایتان راحت‌تر و دلپذیرتر می‌کند.)

ابزارهای بازاریابی ایمیل

MailChimp : ( یکی از غول‌های بازاریابی ایمیلی که در سال گذشته کاربران آن بیش از ۲۵۰ میلیارد ایمیل ارسال کرده‌اند، ابزار MailChimp است. این پلتفرم بخش‌های کاربردی زیادی دارد که براساس حجم کاربران و نوع کسب‌وکار می‌توانید از گزینه‌های متنوع استفاده کنید. گزینه‌های مختلف و به‌صرفه برای برندهای کوچک‌تر از ابتکارات MailChimp است.)

ابزارهای نمایش هدف گیری مجدد

AdRoll : ( یکی از نام‌های شناخته شده در دنیای تبلیغات ریتارگتینگ پلتفرم AdRoll است که بیش از ۳۵ هزار مشتری و تبلیغ‌کننده دارد. با عضویت در این پلتفرم می‌توانید به بیش از ۵۰۰ نوع آگهی در بهترین و پربازدیدترین شبکه‌های اجتماعی دسترسی داشته باشید. داستان موفقیت تعدادی از کاربران AdRoll بسیار شگفت‌انگیز است.)

از دیگر ابزارهای اصلی در دنیای بازاریای دیجیتال می‌توان به مواردی مانند عناوین زیر اشاره کرد:

ابزارهای تبلیغاتی برنامه‌ای مانند ChoiceStream
ابزارهای تولید محتوا مانند Canva
ابزارهای آموزشی در زمینه محتوا مانند Feedly

منتظر آگهی های شما برای فعالیت در سایت آگهی رایگان بانک مشتری هستیم.
با سایت آگهی رایگان بانک مشتری رایگان آگهی منتشر کن.

بانکی پر ازاتفاقات خوب
برای درج آگهی رایگان کلیک کنید .
09192145243

 

 

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *