سایت آگهی بانک مشتری
سایت آگهی بانک مشتری

از چه کاراکتر‌هایی می‌توان در هشتگ استفاده کرد؟

استفاده از کاراکتر فاصله (space) امکان‌پذیر نیست. حتی اگر هشتگ‌ های شما شمل چندین کلمه است باید همه آن‌ها را در یک گروه قرار دهید. اگر می‌خواهید بین کلمات تفاوت قائل شوید و نمی‌توانید آن‌ها پشت‌سر‌هم بنویسید، از خط فاصله بلند استفاده کنید.

به عنوان مثال اگر می‌خواهید بازاریابی نوین را در هشتگ خود قرار دهید می‌توانید آن را به صورت #بازرایابی_مدرن بنویسید. اعداد را می‌توانید به کار ببرید اما استفاده از علائم نگارشی مانند نقطه، ویرگول، علامت سوال یا تعجب، گیومه و مانند این‌ها مجاز نیست.

به یاد داشته باشید که علامت @ به کل کار دیگری را انجام می‌دهد و نقشی متفاوت دارد. معمولا از این علامت برای پیام دادن به یک شخص یا اکانت خاص در توئیتر به کار می‌رود. البته ممکن است افراد از اسامی افراد مشهور بعد از هشتگ استفاده کنند. ولی اگر می‌خواهید به شخص خاصی دسترسی مستقیم داشته باشید، از هشتگ استفاده نکنید.

نکته جالبی در مورد هشتگ این است که هیچ لیست از پیش تعیین شده‌ای برای هشتگ‌ها وجود ندارد. شما می‌توانید به آسانی هشتگی جدید به وجود بیاورید و اگر کسی قبلا از آن استفاده نکرده باشد، شما آن هشتگ را اختراع کرده‌ید!

منتظر آگهی های شما برای فعالیت در سایت آگهی رایگان بانک مشتری هستیم.
با سایت آگهی رایگان بانک مشتری رایگان آگهی منتشر کن.

بانکی پر ازاتفاقات خوب
برای درج آگهی رایگان کلیک کنید .
09192145243

 

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *