دیجیتال برندینگ Digital Branding
دیجیتال برندینگ نوعی برندینگ است که از گستره اینترنت و فضای مجازی استفاده میکند ، از استراتژی، تکنیک و ابزارهای بازاریابی دیجیتال در جهت یکپارچه سازی و هدفمند کردن ارتباطات برند بهره می گیرد و در نهایت تصویر و کارکرد بهتری از برند در فضای دیجیتال خواهیم داشت.
برندینگ محتوایی Content Branding
نوعی برندینگ است که بر تولید و انتشار محتوای جذاب و موثر برای کاربران تمرکز دارد و از رسانه های سنتی جداست.
هدف از کانتنت برندینگ ارتقا جایگاه و هویت برند در ذهن و قلب مخاطبان می باشد.
برند بوک (Brand Book) یا کتابچه برند چیست؟
کتاب برند راهنمای کاملی است که هویت برند را توضیح میدهد و تمام جزئیات و استانداردهای برند را پوشش میدهد. معمولاً با ارائه مأموریت، ارزشهای اصلی برند شروع میشود، و تمام جنبههای طراحی مانند لوگو، رنگها، تایپوگرافی و تصاویر را طی میکند.
اساساً، کتابچه برند به همه نشان میدهد شما چگونه برند خود را به دنیا معرفی می کنید.
کتاب برند را به عنوان DNA برند یا کتاب مقدس برند مهم و ضروری می دانند .
داشتن برند بوک برای مشاغل و حتی کسبوکارهای کوچک نیز مهم ، موثر و اعتبار خاص و حرفه ایی به برند می دهد.
اگر کسب و کارهای کوچکی دارید، ممکن است فکر کنید چون کسب و کار شما کوچک است داشتن کتابچه برند و راهنمای بکار گیری عناصر هویت بصری ” برند گاید لاین Brand Guide line چندان مهم نیست،
منتظر آگهی های شما برای فعالیت در سایت آگهی رایگان بانک مشتری هستیم.
با سایت آگهی رایگان بانک مشتری رایگان آگهی منتشر کن.
بانکی پر ازاتفاقات خوب
برای درج آگهی رایگان کلیک کنید .
09192145243