برای راهاندازی یک کسب و کار در اینستاگرام و تجربه یک بازاریابی اینستاگرامی موفق ، ابتدا باید مشخص کنید هدف شما از راه اندازی تجارت در اینستاگرام، بازاریابی، برندیگ یا فروش است یا به کدامیک بیشتر گرایش دارید .
ساخت پست مناسب برای اینستاگرام
پست ها باید باتوجه به ماهیتی که دارند، در ساعات و روزهای خاصی در هفته منتشر شوند. به عنوان مثال: اگر میخواهید تصویر یک میز غذا را منتشر کنید، بهتر است در ساعات ناهار یا شام باشد. هم چنین سعی کنید از محتوایی سرگرم کننده برای پست های آخر هفتهی خود استفاده کنید.
شما باید ابتدا مخاطب صفحهی خود در اینستاگرام را بشناسید بعد متناسب با روحیات و سلایق آنها، پستهای خود را منتشرکنید. درواقع شما باید بفهمید محتوای شما برای چه سن و قشری جذاب است و این افراد در چه ساعاتی از روز به اینستاگرام سر میزنند؟
انتشار چند پست پی در پی در اینستاگرام موجب بازخورد منفی افراد به پستهای شما میشود زیرا دیدن پستهای پشت سر در پیج شما، ممکن است او را عصبی کند. اگر می خواهید چند پست در یک روز منتشر کنید، بهتر است به فاصله زمانی از یکدیگر این کار را انجام دهید؛ زیرا میانگین طول عمر یک پست در اینستاگرام، چند ساعت میباشد و اگر پست شما در این زمان توسط مخاطب دیده نشد، امکان دیده شدن آن خیلی کمتر میشود.
چیزی که اینستاگرام را جذاب کرده است، ثبت لحظههای افراد با مخاطبانشان است. این لحظهها باید در همان زمان به صورت پست منتشر شوند. مثلا عکس روز بارانی یا برفی را نباید در یک روز آفتابی منتشر کنید یا پست اتفاقی را در هنگامی که تب خبر آن خوابیده، منتشر نکنید. بنابراین اگر افزایش فالوور واقعی برایتان مهم است، لطفاً به روز باشید!
منتظر آگهی های شما برای فعالیت در سایت آگهی رایگان بانک مشتری هستیم.
با سایت آگهی رایگان بانک مشتری رایگان آگهی منتشر کن.
بانکی پر ازاتفاقات خوب
برای درج آگهی رایگان کلیک کنید .
09192145243