تبلیغات از جمله روشهای مهم برای جذب مشتریان و افزایش فروش در هر کسب و کاری است. اما تفاوت بین تبلیغات بنری و همسان بسیار مهم است. تبلیغات بنری اغلب شامل تصاویر و متنهای گرافیکی است که در وبسایتها یا برنامههای موبایل نمایش داده میشود و به طور معمول کلیک بر روی آنها باعث ورود کاربر به صفحه مقصد میشود.
تبلیغات همسان به عنوان یک روش تبلیغاتی متمرکز بر محتوا شناخته میشود که محتوای تبلیغاتی به طور طبیعی در محتوای اصلی سایت یا برنامههای موبایل جا میشود. این نوع تبلیغات به طور معمول باعث افزایش نرخ تبدیل و ارتباط مستقیم با مخاطبان میشود. تبلیغات همسان به طور معمول بر اساس محتوای محتوای اصلی سایت یا برنامههای موبایل ساخته میشود و به طور معمول به صورت متنی یا تصویری نمایش داده میشود.
در نهایت، هر دو نوع تبلیغات بنری و همسان از اهمیت بسیاری برای کسب و کارها برخوردارند. اما برای انتخاب بهترین روش تبلیغاتی باید نیازهای و هدفهای خاص کسب و کار را در نظر گرفت و بهترین راهکار برای جذب مشتریان و افزایش فروش را انتخاب کرد.
برای ثبت نام آنلاین اینجا کلیک کنید