تیلبغاتی که مرتبط به کسب و کار و تجارت باشد را تبلیغات تجاری می گویند.
بسیار مهم است که این تبلیغات به صورت اصولی و حرفه ای انجام شود. انتخاب نوع تبلیغ هم اهمیت بسیاری دارد ،
زیرا اگر درست انتخاب نکنید پول و سرمایه خود را به هدر داده اید !
از عوامل مهم در انتخاب نوع تبلیغات، مدت زمان تاثیر گذاری آن است ؛ یعنی مدتی که طول می کشد تا هزینه ای که برای تبلیغات پرداخت کرده اید برگردد و همچنین کسب و کار شما به سود دهی برسد .
تبلیغات اهداف متنوع و متفاوتی دارند. می توان از تبلیغات در جهت حل مشکلات ارتباطی، بازاریابی و یا به صورت وسیع با اعمال راهبرد هایی خاص در رسانه های جمعی از آن استفاده کرد.
اهداف تبلیغات تجاری
منظور از تبلیغ آگاه کردن افراد است و تبلیغ با هدف اطلاع رسانی به دنبال آن است تا مشتریان و جامعه هدف خود را از وجود برند خود آگاه کنید.
از جمله اهداف تبلیغات تجاری عبارتند از: اطلاع رسانی، ترغیب و جذب مشتریان و یاد آوری است.
این اهداف با توجه به نوع تجارت شما و آینده نگری شما به صورت های مختلف و در پلتفرم های گوناگون ارائه می شود.
تبلیغ به دنبال آن است تا باعث کاهش ترس مشتریان شده و برداشت های غلط آن ها را اصلاح کند،
همچنین با کمک تبلیغ می توان از شرکت تصویری مناسب ساخت و به تبلیغ جامه عمل پوشاند.
اطلاع رسانی ها
مشتریان و جامعه هدف خود را از وجود محصول و خدمات جدید خود آگاه کنید.
با مطلع کردن مشتریان نسبت به تغییر قیمت و یا قیمت جدید، استفاده از کالا را به آن ها پیشنهاد می دهند.
در همین راستا هدف از تبلیغات می تواند آگاه کردن مشتری از نحوه استفاده از یک محصول باشد.
بانک مشتری برای این هدف شما راهکارها و خدمات متنوعی پیشنهاد میکند.
- ایمیل مارکتینگ
- رپورتاژ خبری
- استفاده از فضای شبکه های اجتماعی
- و..
از جمله خدمات بانک مشتری در این زمینه است.
ترغیب و جذب مشتری
شرکت ها با استفاده از تبلیغات سعی دارند مخاطبان را تشویق به استفاده از محصول خود کنند.
به وسیله تبلیغ می توان درک مشتریان را نسبت به یک محصول تغییر داد و آن ها را تشوق به خرید فوری محصول کرد.
قطعا شرکت ها این هدف را بیشتر از اهداف دیگر مد نظر دارند.
- تبلیغات بنری در سایت ها
- نشر گسترده آگهی های
- تبلیغات در فضای رسانه ای
چندی از خدمات ارزنده بانک مشتری در این زمینه اند.
یادآوری کردن
تبلیغات سعی دارد تا مشتری را نسبت به نیاز خودآگاه کرده یا باعث ایجاد نیاز در او شوند، به گونه ای که فرد متوجه نیاز آنی خود به محصول شده و به او یاد آوری میکند تا اقدام به خرید محصول کند.
هدف تبلیغ این می باشد که با تکرار کردن، جایگاه محصول را در ذهن مشتری محفوظ نگه دارد به گونه ای که در تمام فصول، مشتری محصول را به یاد آورد.
قطعا تکرار تبلیغ در خاطر سپاری و درج برند شما در ذخن مشتری بسیار مفید است.
بازاریابی پیامکی
استفاده بهینه از موتورهای جست وجو
تبلیغات بنری
خدمات موفق در این زمینه بوده اند.
بانک مشتری با تجربه ای موفق امروز به کمک شما آماده است تا بهترین ها را برای شما به ارمغان آورد.
بانک مشتریان شما اینجاست.
منتظر کسب و کار شما هستیم.
☎ 021-8422336
📱 5423 214 0919