تبلیغات در شبکههای اجتماعی به تبلیغاتی گفته میشود که در رسانهها و شبکههای اجتماعی به دست مخاطبان هدف میرسند.
در سالهای اخیر بسیاری از شرکتها و برندها بخش عمده درآمد خود را مرهون تبلیغات در شبکههای اجتماعی بودهاند، چراکه این شبکهها به بخش مهمی از زندگی روزانهی مردم تبدیلشده و بر نحوه انتشار اطلاعات تأثیرگذار بوده است. این مسئله علاوه بر ارتباط دوطرفه با مخاطبان، مسئله تبلیغ در شبکههای اجتماعی را برای کسبوکارها جذاب کرده و آن را به بخش لاینفکی از استراتژی دیجیتال مارکتینگ اکثر شرکتها و برندها تبدیل کرده است.
مردم در سراسر جهان از شبکهای اجتماعی مختلفی چون فیسبوک، یوتیوب، واتساپ و غیر استفاده میکنند. در ایران پرطرفدارترین شبکههای اجتماعی تلگرام، اینستاگرام و توییتر محسوب میشوند و اقبال کاربران ایرانی به شبکههایی چون فیسبوک و توییتر کمتر است.
هریک از پلتفرمهای شبکههای اجتماعی ویژگیهای منحصربهفردی داشتهاند اما این ویژگیها پسازآن که موردتوجه کاربران قرار گرفت، توسط رقبای آنها نیز تقلید و ارائه شد. بهعنوانمثال، اسنپ چت (snapchat) اولین شبکهای بود که قابلیت استوری گذاشتن داشت و این قابلیت بعدها توسط اینستاگرام نیز در اختیار کاربران قرار گرفت.
از ویژگیهایی که شبکههای اجتماعی که آنها را از سایز شبکههای اجتماعی متمایز کرده و این مسئله موجب تفاوت کاربران و نوع نمایش تبلیغ در آنها میشود میتوان به این موارد اشاره کرد:
لینک سازی و شبکهسازی از طریق +Facebook، LinkedIn، Google
میکروبلاگنویسی از طریق Twitter، LinkedIn، Tumblr
تبلیغات بنری و تصویری (عکس) از طریق Instagram، Facebook، Pinterest، SnapChat
تبلیغات ویدیویی از طریق YouTube، Facebook Live ، Periscope، Vimeo
تبلیغات صوتی از طریق Spotify و سایر پلتفرمهای مشابه
منتظر آگهی های شما برای فعالیت در سایت آگهی رایگان بانک مشتری هستیم.
با سایت آگهی رایگان بانک مشتری رایگان آگهی منتشر کن.
بانکی پر ازاتفاقات خوب
برای درج آگهی رایگان کلیک کنید .
09192145243
02166857903